تاریخ: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ ، ساعت ۰۳:۴۴
بازدید: ۳۱۶
کد خبر: ۹۷۹۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد:

پرداخت حدود 10 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به 19 واحد صنعتی در کهگیلویه وب ویراحمد

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه وبویراحمد با اعلام اینکه ۸۹ طرح صنعتی از ابتدای امسال برای دریافت تسهیلات رونق تولید ثبت نام کردند، افزود: ۸۶ واحد از آن‌ها به بانک معرفی شدند و به ۱۹ واحد تسهیلاتی معادل ۹میلیارد و۸۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است .
پرداخت حدود 10 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به 19 واحد صنعتی در کهگیلویه وب ویراحمد

به گزارش می متالز، داریوش دیودیده در نشست کارگروه تسهیل ورفع موانع تولید استان با اعلام این خبر، افزود: ۵۵۳ واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی در سامانه بهین یاب ثبت نام کردند که ۳۶۸ واحد با اعتبار ۲۵۳میلیارد تومانی به بانک‌ها معرفی شدند و تاکنون به ۶۳ واحد تسهیلاتی معادل ۳۱ میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی طرح‌های صنعتی دارای پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۰ درصد را ۷۴ مورد دانست و گفت: تسهیلات مورد نیاز این واحدها پنج میلیارد و۳۰۰ میلیون تومان است و در بخش معدن ۱۷ طرح معرفی شده که تاکنون مبلغی پرداخت نشده است.

دیودیده با اشاره به اینکه طرح‌های بخش کشاورزی ۲۲۹ مورد بوده است، اضافه کرد: به ۲۵ واحد تسهیلاتی معادل ۱۶ میلیارد تومان پرداخت شده است. از سوی دیگر بخش کشاورزی استان ۱۲۴ طرح با پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۰ درصد دارد که تاکنون ۱۴ طرح تسهیلات دریافت کردند.

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت کهگیلویه و بویراحمد درادامه به پرداخت تسهیلات نوسازی وبازسازی به واحدهای تولیدی اشاره کرد و افزود: ۶۹ طرح صنعتی متقاضی دریافت تسهیلات بازسازی و نوسازی هستند که تسهیلات مورد نیاز این واحدها ۹ میلیارد و۲۰۰ میلیون تومان است.

دیودیده در پایان گفت: بانک‌های استان تاکنون به ۴ واحد تولیدی تسهیلات نوسازی و بازسازی پرداخت کردند که خواستارهمکاری بهتر بانک‌ها دراین خصوص هستیم.

منبع: شاتا
عناوین برگزیده