تاریخ: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ ، ساعت ۰۴:۰۰
بازدید: ۳۱۳
کد خبر: ۹۷۹۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی اعلام کرد:

پرداخت 135 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به 69 واحد تولیدی خراسان جنوبی

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: استان خراسان جنوبی با پرداخت 135 میلیارد تومان تسهیلات طرح رونق تولید به 69 واحد تولیدی رتبه 19 در کشور را دارا است.
پرداخت 135 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به 69 واحد تولیدی خراسان جنوبی

به گزارش می متالز، داود شهرکی در کارگروه استانی تسهیل و رفع موانع تولید خراسان جنوبی با اعلام این مطلب، افزود: از ابتدای سال تاکنون11 جلسه کارگروه ملی تسهیل و رفع موانع تولید برگزار شده است که در این جلسات مسایل و مشکلات طرح های مهم و ملی و واحد های صنعتی بزرگ استان مورد بررسی قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال همچنین در راستای بررسی مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی 54 کارگروه استانی تسهیل و رفع موانع تولید و 57 کمیته کارشناسی نیز برگزار شده که 262 مصوبه به اجرا درآمده و بقیه در حال پیگیری است.

شهرکی ادامه داد: بانک های استان از ابتدای سال به 505 واحد تولیدی صنعتی وکشاورزی 66 میلیارد تومان به صورت مستقیم تسهیلات پرداخت کرده اند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با بیان اینکه در مجموع از ابتدای سال تا کنون حدود 210میلیارد تومان تسهیلات به 574 واحد تولیدی استان پرداخت شده است، گفت: بانک های ملی، کشاورزی وتجارت رتبه های اول تا سوم پرداخت تسهیلات رونق به واحد های تولیدی را به خود اختصاص داده اند ضمن اینکه انتظار خواسته این کارگروه از بانک های عامل تسریع در روند بررسی، تصویب و پرداخت است تا اثرگذاری این تسهیلات در تولید و اشتغال استان نمایان شود.

منبع: شاتا
عناوین برگزیده