تاریخ: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ ، ساعت ۰۴:۱۲
بازدید: ۲۹۶
کد خبر: ۹۸۰۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل اعلام کرد:

انجام بیش از 150 هزار بازرسی از واحدهای صنفی، توزیعی و خدماتی اردبیل در 9 ماهه امسال

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در 9 ماهه امسال 150 هزار و 336 بازرسی از واحدهای صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی استان اردبیل انجام شده است.
انجام بیش از 150 هزار بازرسی از واحدهای صنفی، توزیعی و خدماتی اردبیل در 9 ماهه امسال

به گزارش می متالز، سید حامد عاملی تصریح کرد: در پی بازرسی‌های انجام شده با 4 هزار و 147 واحد صنفی متخلف به ارزش 28 میلیارد و 137 میلیون و 891 هزار و 536 ریال برخورد شده و پرونده‌های مربوطه پس از تکمیل برگ گزارش بازرسی برای انجام مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی با بیان اینکه در ۹ ماهه امسال یک هزار و ۸۲۰ گزارش مردمی دریافت شده است، افزود: ۷۷۷ مورد از گزارش‌های دریافتی به عنوان متخلف صنفی شناخته شده است.

عاملی با اشاره به اینکه نظارت بر بازار اردبیل با محدودیت نیروی انسانی مواجه است، گفت: نظارت بر سطح بازار با توجه به کثرت واحدهای صنفی، توزیعی و خدماتی فعال در سطح استان نیازمند همکاری شهروندان است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یادآور شد: با توجه به اینکه تنظیم بازار برخی از کالاها از جمله گوشت، تخم‌مرغ و برنج به جهاد کشاورزی محول شده است، بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت تنها زمانی می‌توانند با واحدهای متخلف فروشنده این اجناس برخورد کنند که قیمت پایه فروش تعیین شده از سوی جهاد کشاورزی رعایت نشود.

منبع: شاتا
عناوین برگزیده