تاریخ: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ ، ساعت ۰۵:۲۱
بازدید: ۷۶۵
کد خبر: ۹۸۱۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
افضلی در تذکر شفاهی:

بیشتر صنایع کوچک و متوسط زمین گیر هستند/ وزارت صنعت برنامه مدونی برای ساماندهی مراکز صنعتی به مجلس ارائه دهد

می متالز - نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیشتر صنایع کوچک و متوسط زمینگیر هستند، گفت: وزارت صنعت برنامه مدونی برای ساماندهی مراکز صنعتی به مجلس ارائه دهد.
بیشتر صنایع کوچک و متوسط زمین گیر هستند/ وزارت صنعت برنامه مدونی برای ساماندهی مراکز صنعتی به مجلس ارائه دهد

به گزارش می متالز، حسین افضلی در نشست علنیسه شنبه 26 دی ماه 96 مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی به رئیس جمهور ضمن تسلیت حادثه نفتکش سانچی به خانواده داغدار به ویژه خانواده شهید سعید دهقانی روستازاده یکی از شهرستان های اقلید که جان خود را فدای آرمان کشورشان کردند، گفت: حدود 2 سال است که تعدادی کارگر زحمتکش بیگناه که به نان شب محتاجند در عسر و حرج برخوردهای بی منطق و بی ضابطه فردی به سر می برند که در قالب اصل 44 مجتمع گوشت اقلید به وی واگذار شده است و علی رغم پیگیری مسئولان شهرستان و استان، متاسفانه هیچ اقدام موثر و مشهودی متصور نیست.

نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیرجهاد کشاورزی افزود:کارخانه قند اقلید تنها مرکز صنعتی فعال شهرستان اقلید به دلیل عدم وصول مطالباتش از سوی دولت امکان پرداخت مطالبات چغندرکاران اقلید را ندارد و از سوی سبب اخراج کارگران ساده شده است،لذا باید سریع تر نسبت به حل مشکل آنها اقدام شود.

عضوکمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی طی تذکری به وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: در حالی که مشکل بیکاری در اقلید بیداد می کند،قریب به اتفاق صنایع کوچک و متوسط زمین گیر هستند و بدون دخالت، نظارت و مساعدت این وزارتخانه، امیدی به شروع فعالیت آنها نیست. لذا انتظار می رود در این شرایط حساس و با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در راستای فعال کردن صنایع کوچک و متوسط، نمایندگان بدانند که این وزارتخانه چه برنامه مدونی برای ساماندهی این مراکز صنعتی دارد./

عناوین برگزیده