تاریخ: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۱:۰۶
بازدید: ۳۲۴
کد خبر: ۹۸۳۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

دیدار اعضای هیات مدیره انجمن صنفی شرکت‌های مهندسی و ساخت ( نفت و نیرو ) با رییس هیئت عامل ایدرو

می متالز - اعضای هیات مدیره انجمن صنفی شرکت‌های مهندسی و ساخت ( نفت و نیرو ) در دیدار با رییس هیات عامل ایدرو گزارشی از توانمندی های این انجمن صنفی ارائه کردند.
دیدار اعضای هیات مدیره انجمن صنفی شرکت‌های مهندسی و ساخت ( نفت و نیرو ) با رییس هیئت عامل ایدرو

به گزارش می متالز، فروزان عبداللهی رئیس هیات مدیره انجمن صنفی شرکت‌های مهندسی و ساخت (نفت و نیرو) در این جلسه ضمن معرفی فعالیت و توانمندی های انجمن و با اشاره به فعالیت های توسعه ای ایدرو گفت: منابع عظیم نفت و گاز در ایران و نیاز روزافزون به گسترش فعالیت‌های مربوط به آنها، از اکتشاف تا عرضه فرآورده به بازار و تلاش در ایجاد صنایع بالادستی و پایین‌دستی،نیارمند مشارکت فعالی سازمان های توسعه ای همچون ایدرو است .

رئیس هیئت عامل ایدرو هم در این نشست گفت: توسعه و ترویج سرمایه‌گذاری از وظایف مهم و قانونی سازمان های توسعه‌ای محسوب می‌گردد و ایدرو آمادگی لازم برای اجرای پروژه‌های بزرگ صنعتی به شکل مهندسی، تدارکات و ساخت( EPC) و یا اکتشاف و بهره‌برداری (E&P ) را دارد .

منصور معظمی با ابراز علاقمندی به شروع کار مشترک با انجمن افزود: برنامه ریزی و رعایت زمانبندی در پروژها از اهمیت بالایی برخوردار است .

در پایان مقرر گردید انجمن پیشنهادات و زمینه های همکاری خود را به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران اعلام نمایند.

انجمن صنفی شرکت‌های مهندسی و ساخت ( نفت و نیرو ) تشکلی حرفه‌ای و مستقل با مشارکت ۱۲ شرکت فعال در حوزه مهندسی و ساخت (EPC ) در صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی است .

عناوین برگزیده